I'm not a bad man :3

Jupp. Visste att jag skulle få sånna här kommentarer, om att jag har dumpat min tjej och sådär.. xD
För det första: Har ni aldrig gjort slut med någon? Aldrig tappat känslorna eller sådär? Det kommer isåfall säger jag bara. =)
Har inte velat skriva ut något sånt här i bloggen egentligen.. men såg ju att hon hade skrivit två halvlånga inlägg om hela saken (antar att tjejer är mer dramatiska när det gäller dem här banorna). Men bara för att svara på kommentarerna (som jag tar bort efteråt, okey?) så säger jag att:
- ja jag är alltså singel
- nej vi är alltså inte ovänner
- ja jag gjorde alltså slut
- ja jag erkänner alltså det hela i bloggen, trots att jag inte ville

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0