Värsta feta röran

Tjenare pojkar och flickor!
Jag pratade med farfar i telefon för ett tag sen, och fick reda på att det hade hänt en sak som inte ska hända, kan man säga. Väldigt negativt var det iallafall, tur för mig att jag kan hantera svåra situationer ganska bra iallafall, men min stackars syster är jätte ledsen. Men men, det är helt enkelt sånt som händer, så det struntar jag i att skriva här om!
Och nu tillbaka till det positiva, mina två nyaste piercingar har äntligen läkt! Förut kunde jag knappt ha i båda piercingarna i läppen samtidigt för att det gjorde svinont hela tiden, men nu är det bättre! And I like it!

Planer inför kvällen (nu!)
Gå till Amelie och plugga tillsammans, vet dock inte hur mycket pluggande det blir.. vi har verkligen saker att prata om just nu, men hon får mig alltid på bra humör!
cya.





Kommentarer
Postat av: Pontus

Aa det är illa S :/ jag finns som stöd!

2010-01-26 @ 12:53:08
Postat av: Amelie

Jag finns vet du honey <3

2010-01-26 @ 20:09:38
URL: http://ameliediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0