Mot syster

Tjue pojkur och flickur! :]
Idag är det äntligen fredag, och jag har inte direkt några planer för ikväll. Trodde att jag skulle träffa Amelie, men hon skulle ut och "festa", och jag tackade nej till att hänga på, eftersom jag egentligen inte gillar att festa. Tro det eller ej, men för min del blir det fest med nära vänner, inte på ställen där det är massa människor som jag inte känner. För det andra har jag inget direkt "partyhumör" som jag kan ta ut varje gång det är fest. Vad finns det att fira och vara glad för nu mitt i vintern egentligen? Ja ni ser, jag är ganska tråkig, medans min söta flickvän är precis tvärtom, hihi. Hon älskar att vara på ställen där det är så mycket folk som möjligt, för att lära känna alla..? Ja jag vet inte vad. Men aldrig att jag ska ut och festa med henne idag, det är för mycket för min smak! Däremot hade jag tänkt att träffa min yngsta syster, och bara umgås med henne.



Bild på sis från i somras, sötnosen! =)
hennes blogg @ casandraholst.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

din syrra är typ kändis i stockholm - stureplan - tunnelbana ;)

2010-01-29 @ 15:18:13
Postat av: cornelia baské

Sötnos cassie (L)

2010-01-29 @ 17:41:48
Postat av: Delilah

Jag saknar henne! :(

fattar du Sakke hur lågt det blev? Ber om ursäkt för vad jag nu har gjort..... eller inte? Tror inte din syster vill ha mig som vän längre, för annars hade hon väl tagit kontakt med moi för länge sen.. aja, synd där! You don't know what you lose there biatch! ;)

2010-01-29 @ 22:14:38
Postat av: Sakkarias

Till Delilah:

Ta det med henne är du snäll! =)

2010-02-14 @ 19:08:40
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du e då

2010-10-01 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0