Kommentarer

Hej på er!
kollade nyss igenom lite kommentarer, och jag måste bara säga att det är kul att ni kommenterar, och mest söta saker också, hehe. Så det är roligt, med tanke på att jag bara haft min blogg i tre eller fyra dagar! =)
Förresten så kan jag svara på några kommentarer när jag ändå är igång,

Postat av: ?
är det kul att vara tillsammans med en fjortis? mohahahahhahahahha neeeerdoooow.

Svar: Ingen aning, jag har aldrig provat! =)

Postat av: Caroline
Hur gammal är du btw?

Svar: Jag är 18 i år =)


Postat av: filicia
jag har hört några rykten om att det är en stor åldersskillad mellan dig och din tjej amelie, är det sant? hur mycket isåfall, bara undrar eftersom mitt ex var 2 år äldre än mig och dumpade mig för ! ;P

Svar: Det är snart fyra års skillnad mellan mig och min flickvän, jag är 17 och ska fylla 18.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men eftersoom din tjej är 14 anses hon väl vara en fjotis?;) eller hur?;)

2010-01-29 @ 12:58:59
Postat av: Caroline

Då är du också 92:a alltså, coolt yao ;>. (yao?)

Går du gymnasiet, vilken linje isåfall? :)

2010-01-29 @ 15:20:02
Postat av: cissie

Yo Sakkemanneee! :O

me are cicilia från your klass, you seeeee :O hihi (A)

2010-01-29 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0