Alla hjärtans dag

Idag är det en speciell dag. Dagen på året som är lite extra kärleksfull, dagen då iskalla hjärtan blir värmda, dagen som har den där rosa-röda färgen och dagen som luktar en blandning av rosor och svagt av vanilj. Dagen som vissa av oss spenderar med vänner, familj, sambo, fru, man, flickvän, pojkvän eller någon annan, dagen som andra får rysningar av, sitter ensamma och fäller tårar. Det här är den dagen som vissa försöker glömma och bara fortsätta leva sina liv som vanligt. Det finns inga rätta sätt på hur man spenderar den här dagen på. Bara man trivs själv. Kollade runt på en hemsida, där det var ett forum som hette "ensam på alla hjärtansdag.." och det var ungefär 60 andra tjejer och killar som skrev att dem också skulle vara ensamma på den här dagen. Det är sällan som man får tillbringa allahjärtansdag med en perfekt flickvän eller pojkvän. Man kan ju knappast sitta och käka choklad hela dagen heller för den delen, eller hur?
Själv tillbringade jag dagen med min flickvän, lite med familjen och träffade även en killkompis. Mycket trevligt! Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget.
Men till alla er som har läst det här;
Grattis på allahjärtansdag!

Kommentarer
Postat av: Wellie

Vad fint du skriver!

Kram, Wellie

2010-02-14 @ 21:59:54
Postat av: me

Jag var ensam på alla hjärtansdag i år.

Men men, nästa år kanske det blir annorlunda!:)

2010-02-17 @ 14:15:15
Postat av: Anonym

redtearsdontfall, kanske du menade? vafan betyder readtearsdontfall? "läsatårarfallerej" skärp dig.

2010-02-19 @ 22:31:44
Postat av: Pontus

Till anonym:

nej jag tror nog att han menar READ. ;)

2010-02-20 @ 21:39:50
Postat av: Anonym

ey sakke.. uppdatera mann1 ;D

2010-04-19 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0